Filmer jag ser fram emot detta år

The Great Gatsby. En Baz Luhrmann film i 3D-format, det kommer till att bli magi i kvadrat om man tänker på hur sanslöst snygga Romeo + Juliet och Moulin Rouge är och det var ändå mer än ett decennie tillbaka de gjordes. (img src)
Oz the Great and Powerful. Visst, känns kanske lite tjatigt med one epic barnbok turning film after another. Men man kollar trailern till denna och ba åhJames Franco :-) Michelle Williams :-) Mila Kunis :-) (sen trodde jag mig även se Natalie Portman men har tydligen fel enligt IMDB) anywho, om  fantastiska Michelle Williams är med -- it just gotta be a quality film! Eller? (img src

Och såklart Les Miserablés. Tog mig faktiskt igenom boken förra året (och det är en jäkla bedrift med tanke på dennes tjocklek och min bristande koncentrationsförmåga.) Dessutom säger Disa att dom sjunger LIVE under inspelningarna, det är inge lip sync där int! 
film/tv/music | |
#1 - - flipppo:

anna karenina!

Svar: åh jaaaa you're right m8!!! med juddan som = den brittiske gustaf norén!!
linnea/chessclub

#2 - - angelica:

håller med om alla dom! Jag älskar wizard of the oz sååååååå åh!! kan knappt vänta!

Svar: helt perfekt start på bio-året!!!
linnea/chessclub

Upp