I would ride my life like a horse with no name

1+2+3 Deportees, Stadskyrkan 19.05.12, by Amanda Björk, Rockfoto.nu
_
Vanligtvis brukar jag inte gilla kulturnatta särskilt mycket, främst då jag varken gillar a) att trängas b) fjortonåringar på sin första fylla eller c) artister som timotej. Men denna lördagafton var ett undantag. Deportees hade ringt upp den ansvarige för kvällens (förövrigt gratis-)konsert i stadskyrkan och sagt att de också ville vara med. Så medan de spelade ett tiotal låtar med handdukar över trumsetet, satt jag och Filippa framlutade över kapellet och jag viskade under någon låt att "nu mår man" (som den medelålderskvinna jag egentligen är). Kyrkkonserter is really starting to grow on me.
#1 - - Natasha:

Åh jösses, dör vad fint.

#2 - - appiliF:

gillade att vi syntes på de flesta bilderna och såg ut som om vi sov under våra för tjocka luggar

#3 - - Angelica:

gud så fint!

Upp