moleskine secrets.

1+2+3+4 By me
artwork | |
#1 - - Angelica:

Fasen va fint!

Svar: tusen tack, vad glad jag blir!!x
linnea/chessclub

#2 - - Karin:

Grymma Bilder:)

Svar: tackar så hjärtligt!!xx
linnea/chessclub

#3 - - Anonym:

Otrolig coola bilder!:D

#4 - - Livetenligtebbalouise.blogg.se:

Otrolig coola bilder! :D

#5 - - Circusbby.blogg.se:

Fina bilder! (:

#6 - - Fredrika:

Härliga bilder, vad duktig du är! :)

#7 - - kiwiberries:

coolt!

#8 - - Jessika:

Coola bilder! ^^

#9 - - Johanna:

Verkligen snyggt!

#10 - - Louise Dahl:

Wow vad snyggt!

#11 - - Sandra:

Grymt coola bilder :)

#12 - - Ami:

Grymt snygga bilder!

#13 - - SALLY:

häftigt :D

#14 - - Felicia♥:

coola bilder:D

#15 - - Helena:

Snyggt!

#16 - - Cindy:

Häftiga bilder! :)

#17 - - Linii:

jättefina bilder! :)

#18 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

så coolt!! :)

#19 - - Linda - facebylinda:

Häftigt!

#20 - - Gustaf S:

Fan va häftigt :o

#21 - - Frida Edvinsson:

Coola och härliga bilder :D

#22 - - Sara:

Coolt! ;)

#23 - - WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE:

I don´t like food! )':

#24 - - emilia&lovisa:

grymt härfiga bilder! coolt att du gjort dom själv!
kolla gärna in våran blogg!

kram, emilia & lovisa :)

#25 - - J E N N I F E R F O T O:

Häftiga!

#26 - - Sara Babai:

coolt!!

#27 - - Jasmine:

Inspirerande bilder!
Kram

#28 - - Hanna:

Riktigt fräckt! Blir riktigt imponerad :)

#29 - - Madeleine:

superfint! :)

#30 - - Ellen:

Sjukt snyggt! Älskar moleskine!! :D

#31 - - ebba.:

otroligt häftigt, din blogg är fantastisk.

#32 - - Alicia Besserer:

Sjukt tuffa bilder!

#33 - - Lilly:

nice bilder <3

#34 - - trixy:

nice nice nice bilder

#35 - - Emma:

Balla!

#36 - - Pysselprinsessan:

skitgrymt!hur har du gjort?

Svar: tackar!!tja jag har klippt klistrat tejpat och använt posca ovanpå, lite allt möjligt alltså!x
linnea/chessclub

#37 - - Alice- Drömmen om Hollywood:

coola bilder! :)
Kolla gärna in min blogg och följ en tjej med drömmen mot hollywood!

#38 - - DAVID:

Snygga bilder! :)

#39 - - Jossan:

F*n vad snyggt!

#40 - - Annster:

Fint :)

#41 - - Ebba M:

Så härliga bilder!

#42 - - sofia:

snyggaste jag sett typ. fan så nice!*!!!!!!!!

#43 - - Viktoria:

gryma bilder! :)

#44 - - emelie svensson:

häftiga bilder!

#45 - - Julia:

Fy vad roligt! Du borde göra en tidning eller något!!

Svar: haha gulle! om jag får ha dig som prenumerant så
linnea/chessclub

#46 - - Maria:

haha, vad roliga!

#47 - - A-K:

Kul :) Vad duktig du är :)

#48 - - Yuki Yoursic:

Grymt snygga bilder ^^

#49 - - Camille:

gud så ballt!

#50 - - ZelmaCoolingarna:

Coola bilder

#51 - - Elin:

Så snygga bilder!!

#52 - - RK:

Wow, toothpaste kisses. <3

#53 - - Lina:

Häftigt! Snygga bilder!! :D ♥

#54 - - Michaela (fotoblogg):

Snyggt!

#55 - - MYLLENBERG - kärlek, livsglädje & lite svettlukt:

Wow! fan vad fina! Duktig du är. Kan inte sätta fingret på exakt vad, men det är någonting med detta som jag bara Ä L S K A R. Snyggt! :)

Svar: Åh men tack så mycket fina!!Blir ju alldeles rörd!x
linnea/chessclub

#56 - - Junibarn:

åh herregud. ÄNTLIGEN någon som klipper och klistrar helt utan betänkligheter, som bara gör. Jag har känt mig ensamast i världen med det SÅ länge.

Svar: haha ja, när man (som jag) inte kan rita för allt i världen så använder jag mig istället av limstiftet när jag vill få utlopp av kreativiteten. Men vad kul, har du något man kan få se?x
linnea/chessclub

#57 - - G:

snygga bilder

#58 - - Hilda:

åh det här gillade jag

#59 - - Martina:

coolt!

#60 - - LEIA HJALMARSSON:

Underbara bilder! kreativa och estetiskt gjort! love it!!

#61 - - karo:

åhh, det här måste jag testa någon gång! Min favorit är nog den med vindkraftverken, du har fått till landskapet så himla snyggt! Men alla andra är lika otroligt gjorda :)

Svar: det tycker jag absolut du borde göra, det är himla himla kul!!x
linnea/chessclub

Upp