Diverse mobila äventyr

Ska ju lämna igen skoldatorn inom en snar framtid, efter ett 4 år långt förhållande. Därför får de senaste månadernas iphone-tömning ske i bloggform. (Obs, vart visst jävligt långt.)

1 en gång då det var djävligt nära ögat 2 städade ur petra marklunds loge på jobbet och snodde med hennes blombukett hem #win
åkte till skellefteå för att testa på calskrovet. var faktiskt gott!!! de första 3 tuggorna. sedan hände ett förlopp av kallsvett darrningar och alla symptom som morgan spurlock känner i supersize me. har t o m förevigat min mage efter denna vistelse. 
1 pluggandets självdisciplin 2 sitter och låtsas antecknar på psykologi-lektionerna
sen har jag åkt ~*^finlandsfärjan^*~ (och blivit intervjuad av "totalt umeå" om hur min resa var. så där återfinns jag med flottigt hår och snusläpp. the things one does 4 the sake of public service) 
skulle nämligen hälsa på denna babe. vi rehabiliteringstränade, dansade till finsk live-hiphop (jag var kanske mest exhalterad av allihopa), åt chokladpaj framför otaliga avsnitt peep show och planerade vår stundande asien-resa. en välbehövd ledig helg.
på lördagen skulle vi gå ut igen men pga regn och ålderdom (klarar inte ens av två dagars längre?!?) somnade vi vid midnatt. (och ja, dessa bilder är... under the influence.) 
1 smygfotade (vet ej om de har övervakningskameror?!?) golvet i optikerns väntrum. medan jag väntade satt jag och tänkte på vilken fin lägenhet det skulle vara om de inte hade sina dumma optikergrejer där. 2 en EARTHSHAKE hände mitt i mitt rum. rikard palm where art thou to rapportera? 
1 hittade denna artikel i en tidning jag satt och klippte i. hur dashing ser inte ms dunham ut här??? 2 sammetskjol!!!!!11111 fancy
på lokal (älskar namnet, låter som att man är 60-talist och ba #vi brukade gå på lokal och dansa på fredagkvällar" gölle) på valborg med malin och ida. fjärde året i rad jag går bras-lös på valborg!!!
har skaffat 1 kul app som heter rando. man tar kort på någonting och skickar iväg till en databas, får sedan ett random kort tillbaka från vart som helst i världen. ingen caption, möjligen stad. (får dock alltid från seoul, så vart som helst i världen kanske inte stämmer.) 

1 kökslampans reflektion på väggen 2 min reflektion på tvskärm
1 klotterbudskap 2 örhängen
Upp