2012 årsresumé

januari
tog körkort och satt mest och la pussel på fritiden 
 
februari
praktiserade på expert och åkte till berlin dit jag råkade packa med mig feber
 
mars
var på utflykt med disa till ödeshuset på nydala (har since then funnit en del nice ställen t ex i hörnefors men har ingen att åka med??), hade mello-kvällar, var uf-mässa och hängde väl på corona och drack corona
 
april
åkte till bristol, råkade köpa en svindyr födelsedagstårta till junis 19årsdag och bodde på världens bästa hostel mitt i stan 
 
maj
blev äntligen med jobb, hälsade på heidi i seinäjoki 
 
juni
skolan var äntligen slut och jag blonderade skiten ur mitt arma hår
 
juli 
åkte till bristol igen och bodde hos sarras pojkvän sen spenderades två hemskt varma dagar i london 
 
augusti
åkte oppa fjällen för att vandra med disa i hemavan, hade kräftskiva, skolan började
 
september
blev brunett och började oljemålningskurs med massa tanter 
 
oktober
åkte på norgeturné. först nesbyen i fjälly och sen till oslo för kollektivliv 
 
november
skaffade IKSU kort, bästa jag gjort på hela året for sure och det är så konstigt för jag har ju alltid hatat gymtöntar och att ens bli svetti 
 
december
 ja vad tusan har man gjort av december? ida filippa och disa kom hem igen=kul att ha kompisar, ett tag iaf, igen!
#1 - - Sanna ;D:

Kul med norgeresan!:)

Upp