maybe I just need a change, maybe I just need a new cologne

1+2 Virgin Suicides via random tumblrs
Cecilia was the first to go/Lux was the last to go.
film/tv/music | |
#1 - - Emma. :

så himla hemsk film. älskar den ändå, deras linneklänningar och kirsten dunst alltså.

#2 - - Johanna:

En av de ljuvaste filmer som gjorts.

Svar: Det håller jag absolut med om, Sofia Coppola är en fantastisk filmskapare!x
linnea/chessclub

#3 - - Hanna:

Alltså denna film! Kunde inte sova natten efteråt. Så sorglig och fin.

Svar: oj, tycker du att den var så sorglig? jag tycker mest bara den är fin, både filmad och dialog!x
linnea/chessclub

#4 - - Hanna:

Övervägande fin skulle jag väl också säga. Jag blir mer analyserande och börjar undra vad som drev tjejerna till det osv, därav svårigheten att somna haha! Jag är lite töntig så :)

Svar: haha oj, jag trodde att du snackade om filmen submarine!så kunde inte förstå vad som var så himla tänkvärt att man skulle lgga vaken och grubbla över det, men virgin suicides är tydligen en hemskt bra bok också, där kanske man får lite bättre svar!x
linnea/chessclub

#5 - - Hanna:

Hahaha! Ja, det hade ju varit lite konstigare x) Visste inte att det var en bok! Kanske läsvärt då!

Svar: Ja, men då som svar på varför de tog sina liv så har jag tänktAtt det beror på föräldrarnas konservativitet (hittade jag precis på ett nytt ord?) de får ju knappt göra något alls i jämförelse med de "normala ungdomarna" i grannskapet. Lånade dock boken idag så får väl meddela senare om den visade sig vara läsvärd!x
linnea/chessclub

Upp