big screen.

1+2+3+4 More collages (my moleskine is on the edge of obesity now, can barely close it)
Min internetuppkoppling må vara den sämsta som finns. Tar cirka en timme att skriva ett inlägg om man vill att det skall vara bilder med. Good lord #ilandsproblem
artwork | |
#1 - - johanna:

Vilken härlig blogg du har! Superfina kollage! jobbigt dock med seg internetuppkoppling!

#2 - - aLva:

De är så himla coola! :D Jag har gjort något liknande, kolla här: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/2012/june/inspiration.html#comment

#3 - - Sara Ekman:

Den första är så klockren! :) Haha

#4 - - Alexandra - ♥:

Grymt häftig blogg!!! :o
Kommer fortsätta följa dig! :)

Svar: tusen tack söta, vad kul!!x
linnea/chessclub

#5 - - Junibarn:

sv: Ja, jag har lagt upp en bråkdel av det jag gömt i en låda under sängen där hemma. Ibland funderar jag på att ta en långhelg och bara dokumentera allting och lägga upp det på en hemsida så jag vet var jag har det. Men jag kommer mig aldrig för. Här är det jag publicerat i alla fall: http://interumsren.blogg.se/category/junibarn-skapar.html

Svar: jag tycker absolut du borde börja dokumentera lite mer saker istället för att de bara ligger och dammar under sängen, så lång tid tar det ju inte att t ex skanna. tycker oftast det blir lite häftiga effekter när man gör det också!x
linnea/chessclub

#6 - - m.:

!!!!!!!!<3 Asgrymt! Jag gillar ettan och tvåan mest.

Upp